31 Oktober

Jag fyller år på fredag. 24 år. Jag kan inte riktigt bestämma mig vad jag känner om åldern. Är ju fortfarande närmare 20 vilket lugnar mig, men något i mig säger att man ska ha kommit länge vid den här åldern? Men samtiigt HALLÅ jag har en examen, en utbildning, har flyttat hemifrån och till en annan stad och har de finaste människorna kring mig. De är himla fint och jag är NÖJD där jag är nu. Herremin att man aldrig ska få njuta ner sig i det man har och är. 
 
AJA 
 
Vad jag önskar mig? vi kan ju köra en fantasi önskelista, alltså om jag fick önska helt fritt utan begräsningar.
 
En lägenhet. Hur den skulle se ut? vet inte riktigt men något i denna stil:
Bokhyllor lite här å där för alla böcker jag planerar att fylla dem med. 
 
 
Kök med STORT matbord för planerar att ha många middagsbjudningar med vänner och familj
 
Sovrummet kan ju se ut ungefär såhär
 
I något hörn av lägenheten kan det väl se ut såhär
 
Någonslags studio/kontor där jag och mina vänner kan sitta och jobba på våra olika projekt. Dock tror jag vi måste slänga in några mysiga fotöljer och en riktigt jäkla bra kaffemaskin här. Och ett minikylskåp för att förvara bubblet. 
 
Avslutningsvis, denna uteplats på taket. tack.
 
Låter väl inte helt orimligt??
 
En katt. 
Kolla va gosig. Hon ser så jäkla klok ut. Skulle döpa henne till Elsa, Iris, Doris eller nå likande
 
Tågluff genom Europa.
 
 
Så. Inte helt orimliga saker ändå? Något lite mindre orimligt att önska sig: att adlibris kan levera böcker i tid!?!? 
 
Ska bli fint att fylla år iallafall, styr födelsedagsfest med min kompanjon Linnéa som fyller år på södang så att ha fest dagen mellan våra födelsedagar kändes väl ganksa givet! ✨
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0