24 September

Här om dagen skrev jag till min bror "Hej! jag tänkte ta en fotopromenad i skogen, häng med om ni vill!" Så han och Molly hakade på!
 
IMG_0578red
Vi gick in i skogen runt Nydalasjön 
 
IMG_0551red
Hittade blåbär! Synd vi inte hade med oss något att plocka dom i bara 
 
IMG_0531red
 
IMG_0590red
 
IMG_0600red
Vi hittade också grunden till ett gamalt hus och gamla gräsklippare, historen bakom det blev vi ju lite nyfikan på men fick inga svar
 
IMG_0611red
 
IMG_0634red
 
IMG_0644red
 
IMG_0650red
*försöker mig på att vara lite naturfotograf* 
 
IMG_0657red
 
IMG_0675red
Så liten men så snabb!! 
 
IMG_0684red
 
IMG_0686red
och så lite yolo på det, men ja det kändes som att vi tog vara på dagen! Sen vandare vi hem igen och for sedan på kvällen och röstade i kyrkvalet, gjorde det en kunde iallafall för att ge SD så lite utrymme som möjligt.
 
Idag är det söndag och jag har haft en fin helg, tacofredag, jobb, inflyttningsfest hos en klasskompis och nu idag varit på tattueringsmässan här i Umeå. Dock blev det ingen tatuering denna gång men kanske snart! 

Kommentarer
Postat av: Britt

Hej! Känner att jag längtar efter er när jag ser på de fina bilderna. Länge sen vi sågs och bra att ni röstade i kyrkovalet. Det gjorde jag också.

Kram!
Mormor

2017-09-24 @ 20:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0